Subject: Eelnõu kooskõlastuse katkestamine
From: "riiklikkyber - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "Taavi Viilukas - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Mar 2026 18:32:09 +0200

Tere!

Justiits- ja Digiministeerium esitas 13. märtsil 2026. a avalikule
kooskõlastusele ja arvamuse avaldamiseks Vabariigi Valitsuse määruste
muutmise eelnõu seoses küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmisega (meie
nr 8-1/1922-1, eelnõude infosüsteemi toimik
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d0e62795-95c4-40a0-9462-69
2ac2217f29> 26-0331).

Anname teada, et katkestame eelnõu kooskõlastuse, et eelnõud täiendada –
seetõttu puudub vajadus sellele hetkel kooskõlastusi või arvamusi esitada.
Muudatuste sisseviimise järel esitatakse uuendatud eelnõu uuesti
kooskõlastuste ja arvamuste andmiseks.

Lugupidamisega

Riikliku küberturvalisuse talitus
Justiits- ja Digiministeerium
Suur-Ameerika 1, Tallinn

 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee