Subject: Andmete teabevärava teavituslist
From: "RIA teavitused" <[email-masked]>
To: "rahapesu - RAB" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 14:26:58 +0300

Austatud asutuse andmehalduse juht

Juunis sulgesime avaandmete teabevärava (http://avaandmed.eesti.ee) ja 
avasime andmete teabevärava (https://andmed.eesti.ee), kuhu kandsime eelmise 
teabevärava andmestikud ja kasutajaõigused. Kui avaandmete teabevärava 
eesmärk oli teha kättesaadavaks üksnes avaandmed ja nende kirjeldused, siis 
andmete teabevarava eesmärk on laiem. See peab tegema kättesaadavaks nii 
avaandmete kui ka kaitstud ehk juurdepääsupiiranguga andmete kirjeldused ja 
andmete taaskasutamise võimalused.

Ülevaate andmekirjelduste avalikustamisest uues teabeväravas teeme 29. 
oktoobris "A² – avalik teave ja avaandmed" konverentsil (vt lisaks 
https://www.aki.ee/avaliku-teabe-ja-avaandmete-konverents-2025).

Kutsume liituma andmete teabevärava teavituslistiga, milles jagame teavet 
teabevärava arendustest, API muudatustest ja täiendustest. Listiga 
liitumiseks palume edastada kontaktandmed (kontaktisiku ees- ja 
perekonnanimi, e-posti aadress ning asutus) meie ärikliendi toele 
[email-masked] <http://[email-masked]> .

Teavituskirja listi kontaktandmete muutmiseks või eemaldamiseks kirjutage 
e-posti aadressil [email-masked] <http://[email-masked]> .

Andmete teabevärava kasutusjuhendid ja arenduste ajakava on viitel 
https://abi.ria.ee/teabevarav.

Parimate soovidega

Hanna Kätlin Ardel

konsultant

Andmevahetuse osakond

Riigi Infosüsteemi Amet

_________________________

tel 666 8800

[email-masked] <http://[email-masked]>

Pärnu mnt 139A / 15169 Tallinn / Eesti

www.ria.ee <http://www.ria.ee>